Samen Sterker!
28 september 2022

Waarom staat er Stichting Arkin op mijn declaratie van de zorgverzekeraar?

Stichting Arkin is de overkoepelende naam van onze organisatie en bestaat uit de volgende specialismen: Arkin BasisGGz, Arkin Jeugd & Gezin, Arkin Ouderen, Inforsa, Jellinek, Mentrum, Novarum, NPI, PuntP, Roads, […]

Lees meer »
24 augustus 2022

Wat gebeurt er met mijn gegevens die richting de NZa worden gestuurd?

In de media is veel aandacht geweest voor de regeling binnen het Zorgprestatiemodel, die alle ggz-instellingen verplicht om gegevens over cliënten aan te leveren aan de Nederlandse Zorgautoriteit NZa. Na […]

Lees meer »
4 april 2022

Wat heb ik nodig om te kunnen videobellen met mijn behandelaar?

Om te kunnen videobellen met uw behandelaar heeft u het volgende nodig: Een persoonlijk e-mailadres Een laptop, pc, tablet of telefoon die verbonden is met internet Een webcam voor als […]

Lees meer »
4 april 2022

Op welke manier kan ik videobellen met mijn behandelaar?

Uw behandelaar stuurt u per mail een uitnodiging om te videobellen via MS Teams. U kunt deelnemen op een laptop of pc via uw browser (bij voorkeur Edge of Chrome), […]

Lees meer »
4 april 2022

Hoe kan ik videobellen op de computer met mijn behandelaar?

Lees in deze handleiding hoe u kunt videobellen met uw behandelaar op een PC of laptop.  

Lees meer »
4 april 2022

Hoe kan ik videobellen op mijn telefoon of tablet met mijn behandelaar?

Lees in deze handleiding hoe u kunt videobellen met uw behandelaar op een smartphone of tablet.  

Lees meer »
4 april 2022

I don’t speak Dutch very well, do you have the instructions in English?

We have two instructions in English available: • online contact with an Arkin practitioner.docx • online contact with an Arkin practitioner (Smartphone).docx  

Lees meer »
4 april 2022

Hoe ontvang ik de uitnodiging voor videobellen met mijn behandelaar?

Uw behandelaar stuurt u een uitnodiging via de email. In de email staat een link Deelnemen aan Microsoft Teams-vergadering. Klik daar op het tijdstip van de afspraak, om deel te […]

Lees meer »
4 april 2022

Mijn behandelaar heeft me een uitnodiging gestuurd om (wekelijks) te videobellen. Nadat ik de afspraak geaccepteerd heb, zie ik deze niet meer in mijn e-mail staan. Hoe vind ik deze afspraak terug?

Wanneer u een uitnodiging voor een (terugkerende) afspraak ontvangt, kunt u deze accepteren. Uw behandelaar weet zo dat u deelneemt aan de afspraak. Als u dit doet, dan verdwijnt de […]

Lees meer »
4 april 2022

Moet ik op wifi zitten als ik ga videobellen op mijn telefoon, of kan dat ook met mijn databundel?

U kunt beter ingelogd zijn op het wifi, dan dat u uw eigen databundel van uw telefoon gebruikt. Videobellen kost namelijk veel data. Hierdoor bent u mogelijk snel door uw […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik heb een iMac of Macbook, werkt videobellen daar hetzelfde op?

Met een iMac of Macbook kunt u gewoon videobellen met u behandelaar. U kunt deelnemen in de browser Chrome. Safari wordt op dit moment nog niet volledig ondersteund, maar het […]

Lees meer »
4 april 2022

Kunnen er andere mensen meekijken of -luisteren tijdens het videogesprek?

Nee, er kunnen geen anderen meekijken of -luisteren tijdens het gesprek, zonder dat u daarvan afweet. Als uw behandelaar ook anderen uitnodigt voor het gesprek, zal u hiervan altijd vooraf […]

Lees meer »
4 april 2022

Wordt mijn videogesprek opgenomen?

Nee, tenzij de behandelaar dit met u van te voren bespreekt. U krijgt altijd een melding boven in beeld als iemand het gesprek gaat opnemen. Dit kan dus niet stiekem […]

Lees meer »
4 april 2022

Tijdens het videobellen kan mijn behandelaar me niet horen of zien

Controleer eerst of er een streep door het microfoon- of camera-icoon in het scherm staat. Als dit zo is, dan staat deze uitgeschakeld. Klik erop om uw microfoon of camera […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik hoor continu een echo tijdens een gesprek.

Een echo ontstaat wanneer stemgeluid uit de luidspreker/headset weer de microfoon bereikt. Hoe minder geluid van uit de online vergadering uw microfoon bereikt, hoe beter, door bijvoorbeeld gebruik te maken […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik zie maar negen mensen tijdens het beeldbellen, terwijl we met een grotere groep zijn.

MS Teams laat op dit moment helaas maar maximaal negen personen in een videogesprek zien. In beeld zijn de personen die (als laatst) aan het woord (geweest) zijn. Heeft u […]

Lees meer »
4 april 2022

Tijdens een groepsgesprek zie ik maar één persoon in plaats van negen.

Mogelijk heeft u per ongeluk een van de deelnemers ‘vastgemaakt’. Klik met de rechtermuisknop op uw scherm en selecteer Deelnemer losmaken. Staat er niemand vastgemaakt, maar heeft u toch dit […]

Lees meer »
4 april 2022

Er wordt mij om inloggegevens gevraagd als ik wil videobellen, maar deze heb ik niet.

Om te kunnen videobellen met uw behandelaar hoeft u geen gebruikersnaam en/of wachtwoord in te vullen zodra u MS Teams opstart. U kunt deelnemen als gast. Als u de app […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik kan de app Microsoft Teams niet downloaden op mijn smartphone of tablet. Hoe kan dit?

Vermoedelijk is uw toestel verouderd. Probeer uw apparaat te updaten naar een nieuwe versie. Kan dit niet, probeer dan via een andere smartphone of tablet, of een PC of laptop […]

Lees meer »
4 april 2022

Voor mijn groepstherapie heb ik een uitnodiging voor Lifesize ontvangen. Hoe werkt dit?

Veel groepstherapieën worden op dit moment online gegeven. Middels videobellen ziet u uw behandelaar en andere deelnemers. Om deel te kunnen nemen aan de online groepstherapie stuurt uw behandelaar u […]

Lees meer »
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacyverklaring | Cookiebeleid | © 2023 Arkin - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin