Samen Sterker!
4 januari 2024

Heeft mijn zorgverzekering in 2024 een contract met Arkin?

Bekijk hier wat de status is van de afspraken die Arkin met zorgverzekeraars heeft voor 2024. Heb je vragen hierover? Neem dan contact op met je eigen zorgverzekeraar.

Lees meer »
12 september 2023

Hoe weet ik of mijn verklaring goed is geregistreerd?

Alle privacyverklaringen worden op cliëntniveau in het cliëntendossier vastgelegd. Er wordt geen behandelinhoudelijke informatie meegestuurd, maar wel welke zorgvraagtypering is gebruikt.

Lees meer »
12 september 2023

Wat wordt aangeleverd bij een privacyverklaring?

Als een cliënt een privacyverklaring heeft getekend, moeten wij nog steeds gegevens aanleveren. Deze aanlevering bevat dan echter geen behandelinhoudelijke informatie. Wij geven dan aan dat er sprake is van […]

Lees meer »
12 september 2023

Zijn gegevens (met bewijs) nog te vernietigen?

Als Arkin achteraf een verzoek van een cliënt ontvangt zal Arkin de NZa hierover informeren.

Lees meer »
12 september 2023

Wat wordt er gedaan met de gegevens bij NZa als ik nu pas de privacyverklaring teken?

Aangezien de NZa niet de gegevens op persoonsniveau kan inzien, kan deze niet achteraf nog aanpassingen doen m.b.t. de zorgvraagtypering na aanlevering.

Lees meer »
12 september 2023

Kan ik als ik nu de privacyverklaring teken, nog verzekerd worden dat de gegevens niet zijn aangeleverd, of is het al te laat?

De aanlevering heeft al plaatsgevonden, de privacyverklaring kon ingevuld worden t/m 15 augustus. Deze termijn was nodig om tijdige aanlevering te kunnen doen (uiterlijk 1 september 2023).

Lees meer »
12 september 2023

Zijn alle gegevens in één keer verstuurd?

De aanlevering is in één keer gedaan. Alle gegevens, zoals door NZa is voorgeschreven, zijn meegegaan. Zie hiervoor de folder van de NZa.

Lees meer »
12 september 2023

Worden de HONOS-gegevens zoals eerder aangekondigd inderdaad per 1 januari 2023 aan NZa aangeleverd?

In deze aanlevering zijn gegevens van alle cliënten waarvoor tussen 1 juli 2022 en 1 juli 2023 zorgvraagtypering is uitgevoerd, aangeleverd aan de NZa.   

Lees meer »
28 september 2022

Waarom staat er Stichting Arkin op mijn declaratie van de zorgverzekeraar?

Stichting Arkin is de overkoepelende naam van onze organisatie en bestaat uit de volgende specialismen: Arkin Jeugd & Gezin, Arkin Ouderen, Inforsa, Jellinek, Mentrum, Novarum, NPI, PuntP, Roads, Sinai Centrum […]

Lees meer »
4 april 2022

Wordt mijn zorg vergoed?

De zorg die Stichting Arkin levert, wordt vergoed vanuit het basispakket van uw zorgverzekering. Het jaarlijks eigen risico wordt door uw zorgverzekering wel bij u in rekening gebracht. In de […]

Lees meer »
4 april 2022

Wat heb ik nodig om te kunnen videobellen met mijn behandelaar?

Om te kunnen videobellen met uw behandelaar heeft u het volgende nodig: Een persoonlijk e-mailadres Een laptop, pc, tablet of telefoon die verbonden is met internet Een webcam voor als […]

Lees meer »
4 april 2022

Op welke manier kan ik videobellen met mijn behandelaar?

Uw behandelaar stuurt u per mail een uitnodiging om te videobellen via MS Teams. U kunt deelnemen op een laptop of pc via uw browser (bij voorkeur Edge of Chrome), […]

Lees meer »
4 april 2022

Hoe kan ik videobellen op de computer met mijn behandelaar?

Lees in deze handleiding hoe u kunt videobellen met uw behandelaar op een PC of laptop.

Lees meer »
4 april 2022

Hoe kan ik videobellen op mijn telefoon of tablet met mijn behandelaar?

Lees in deze handleiding hoe u kunt videobellen met uw behandelaar op een smartphone of tablet.

Lees meer »
4 april 2022

I don’t speak Dutch very well, do you have the instructions in English?

We have two instructions in English available: online contact with an Arkin practitioner.docx online contact with an Arkin practitioner (Smartphone).docx

Lees meer »
4 april 2022

Hoe ontvang ik de uitnodiging voor videobellen met mijn behandelaar?

Uw behandelaar stuurt u een uitnodiging via de email. In de email staat een link Deelnemen aan Microsoft Teams-vergadering. Klik daar op het tijdstip van de afspraak, om deel te […]

Lees meer »
4 april 2022

Mijn behandelaar heeft me een uitnodiging gestuurd om (wekelijks) te videobellen. Nadat ik de afspraak geaccepteerd heb, zie ik deze niet meer in mijn e-mail staan. Hoe vind ik deze afspraak terug?

Wanneer u een uitnodiging voor een (terugkerende) afspraak ontvangt, kunt u deze accepteren. Uw behandelaar weet zo dat u deelneemt aan de afspraak. Als u dit doet, dan verdwijnt de […]

Lees meer »
4 april 2022

Moet ik op wifi zitten als ik ga videobellen op mijn telefoon, of kan dat ook met mijn databundel?

U kunt beter ingelogd zijn op het wifi, dan dat u uw eigen databundel van uw telefoon gebruikt. Videobellen kost namelijk veel data. Hierdoor bent u mogelijk snel door uw […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik heb een iMac of Macbook, werkt videobellen daar hetzelfde op?

Met een iMac of Macbook kunt u gewoon videobellen met u behandelaar. U kunt deelnemen in de browser Chrome. Safari wordt op dit moment nog niet volledig ondersteund, maar het […]

Lees meer »
4 april 2022

Kunnen er andere mensen meekijken of -luisteren tijdens het videogesprek?

Nee, er kunnen geen anderen meekijken of -luisteren tijdens het gesprek, zonder dat u daarvan afweet. Als uw behandelaar ook anderen uitnodigt voor het gesprek, zal u hiervan altijd vooraf […]

Lees meer »
ISO 9001 HKZNEN7510 Keurmerk

Disclaimer | Privacyverklaring | Cookiebeleid | © 2024 Arkin - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin