Samen Sterker!
4 april 2022

Wordt mijn videogesprek opgenomen?

Nee, tenzij de behandelaar dit met u van te voren bespreekt. U krijgt altijd een melding boven in beeld als iemand het gesprek gaat opnemen. Dit kan dus niet stiekem […]

Lees meer »
4 april 2022

Tijdens het videobellen kan mijn behandelaar me niet horen of zien

Controleer eerst of er een streep door het microfoon- of camera-icoon in het scherm staat. Als dit zo is, dan staat deze uitgeschakeld. Klik erop om uw microfoon of camera […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik hoor continu een echo tijdens een gesprek.

Een echo ontstaat wanneer stemgeluid uit de luidspreker/headset weer de microfoon bereikt. Hoe minder geluid van uit de online vergadering uw microfoon bereikt, hoe beter, door bijvoorbeeld gebruik te maken […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik zie maar negen mensen tijdens het beeldbellen, terwijl we met een grotere groep zijn.

MS Teams laat op dit moment helaas maar maximaal negen personen in een videogesprek zien. In beeld zijn de personen die (als laatst) aan het woord (geweest) zijn. Heeft u […]

Lees meer »
4 april 2022

Tijdens een groepsgesprek zie ik maar één persoon in plaats van negen.

Mogelijk heeft u per ongeluk een van de deelnemers ‘vastgemaakt’. Klik met de rechtermuisknop op uw scherm en selecteer Deelnemer losmaken. Staat er niemand vastgemaakt, maar heeft u toch dit […]

Lees meer »
4 april 2022

Er wordt mij om inloggegevens gevraagd als ik wil videobellen, maar deze heb ik niet.

Om te kunnen videobellen met uw behandelaar hoeft u geen gebruikersnaam en/of wachtwoord in te vullen zodra u MS Teams opstart. U kunt deelnemen als gast. Als u de app […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik kan de app Microsoft Teams niet downloaden op mijn smartphone of tablet. Hoe kan dit?

Vermoedelijk is uw toestel verouderd. Probeer uw apparaat te updaten naar een nieuwe versie. Kan dit niet, probeer dan via een andere smartphone of tablet, of een PC of laptop […]

Lees meer »
4 april 2022

Voor mijn groepstherapie heb ik een uitnodiging voor Lifesize ontvangen. Hoe werkt dit?

Veel groepstherapieën worden op dit moment online gegeven. Middels videobellen ziet u uw behandelaar en andere deelnemers. Om deel te kunnen nemen aan de online groepstherapie stuurt uw behandelaar u […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik heb geen computer (met internet) en geen smartphone, maar mijn behandeling kan alleen doorgaan met videobellen.

Neem hierover contact op met uw behandelaar.

Lees meer »
4 april 2022

Ik heb een andere vraag over videobellen. Waar kan ik terecht?

Mocht u het antwoord op uw vraag/probleem niet vinden op deze pagina, neem dan contact op met uw behandelaar.

Lees meer »
4 april 2022

Staat uw vraag er niet tussen?

De Helpdesk Digitale Zorg is er voor alle digitale vragen die niet-medisch inhoudelijk zijn, maar wel ondersteunen bij digitaal contact met uw zorgverlener. U kunt hierbij denken aan vragen over […]

Lees meer »
4 april 2022

Wordt mijn zorg vergoed?

De zorg die Stichting Arkin levert, wordt vergoed vanuit het basispakket van uw zorgverzekering. Het jaarlijks eigen risico wordt door uw zorgverzekering wel bij u in rekening gebracht. In de […]

Lees meer »
4 april 2022

Wordt mijn eigen risico aangesproken als ik een intakegesprek en/of behandeling krijg bij stichting Arkin?

Ja, het eigen risico wordt aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een gedeelte of het hele bedrag van het […]

Lees meer »
4 april 2022

Ik heb alleen een intake gehad, mijn behandeling is niet gestart. Waarom moet ik toch mijn eigen risico betalen?

De declaratie is afhankelijk van beroepscategorie, aantal, soort en duur van de geregistreerde consulten. Dat er na de intake geen behandeling tot stand is gekomen kan voorkomen. Wij moeten de […]

Lees meer »
4 april 2022

Kan ik een vraag stellen over de declaratie van een familielid (zoon, dochter, partner etc)?

In verband met de privacywetgeving (AVG) mogen wij geen informatie verstrekken zonder toestemming van de cliënt (>12 jaar). Met toestemming van de cliënt kunnen wij deze informatie wel verstrekken.  

Lees meer »
4 april 2022

Ik ben door de politie/het ziekenhuis/huisarts naar de crisisdienst van stichting Arkin verwezen. Krijg ik hiervoor een rekening?

Ja, voor het verlenen van crisiszorg wordt het eigen risico aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een gedeelte of […]

Lees meer »
4 april 2022

Wat kost mijn intake en/of behandeling bij stichting Arkin?

Het is niet mogelijk om van tevoren te zeggen wat een behandeling gaat kosten. De rekening is afhankelijk van beroepscategorie, aantal, soort en duur van de geregistreerde consulten. Het is […]

Lees meer »
4 april 2022

Wordt mijn eigen risico aangesproken als ik een intakegesprek en/of behandeling krijg bij stichting Arkin?

Ja, het eigen risico wordt aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een gedeelte of het hele bedrag van het […]

Lees meer »
4 april 2022

Waarom wordt niet het precieze aantal minuten gedeclareerd dat daadwerkelijk is besteed aan mijn behandeling?

Het Zorgprestatiemodel gaat uit van het principe: ‘planning is realisatie’. Dit betekent dat de behandeltijd die u op de rekening ziet staan, de geplande tijd is en niet per se […]

Lees meer »
4 april 2022

Wat is het verschil tussen directe en indirecte tijd?

Directe tijd is de tijd die geregistreerd is n.a.v. behandelcontacten, de intake, beeldbellen, appcontact of mailcontact. Indirecte tijd is de tijd die geregistreerd is n.a.v. overlegmomenten en de tijd die […]

Lees meer »
ISO 9001 HKZNEN7510 Keurmerk

Disclaimer | Privacyverklaring | Cookiebeleid | © 2024 Arkin - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin