Heb je een klacht?

[For English, click here.]

Wij doen ons best om de best mogelijke behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Als je een klacht hebt, dan horen we dat graag. Hopelijk lossen we dan samen het misverstand op.

In onze algemene klachtenfolder lees je welke stappen je kunt nemen. Je kunt ook het volledige klachtenbeleid downloaden.

Een klacht kun je melden via deze link.

In onderstaande video leggen we je uit wat je kunt doen als je een klacht wilt indienen.

Wet verplichte ggz
[For English, click here.]

Word je behandeld in het kader van de Wet verplichte ggz? Dan kan er een andere route voor de afhandeling van een klacht mogelijk zijn. Lees eerst de klachtenfolder Wvggz.

Klachten over de rekening
Voor klachten over de rekening kan contact opgenomen worden met een medewerker van klachtenfacturatie. Dit kan door te mailen naar: klachtenfacturatie@arkin.nl.

Vragen over eigen risico
Wanneer een zorgverzekeraar het eigen risico in rekening brengt, naar aanleiding van de door Arkin geleverde zorg, kan dit vragen bij jou oproepen. Wij hebben daarom de meest voorkomende vragen en antwoorden in een overzicht gezet.

Privacy
Lees alles over privacy in de Arkin privacyverklaring. 

Huisregels
Hier vind je de algemene huisregels die gelden binnen onze locaties.

Algemene leveringsvoorwaarden ggz
Als je zorg krijgt van een zorginstelling, maakt je met deze instelling afspraken over de zorg en zo nodig verblijf in de instelling. Bij die afspraken horen de ‘algemene voorwaarden geestelijke gezondheidszorg ggz’. Dat zijn de ‘kleine lettertjes’ bij de afspraken die je hebt gemaakt over de behandeling, begeleiding en eventueel verblijf.

In de algemene leveringsvoorwaarden ggz 2022 staat niet welke zorg je nodig hebt, maar wel waar zorginstellingen (en jij ook) zich aan moeten houden. Naast deze voorwaarden geldt wat wettelijk geregeld is.