Hier vind je informatie over hoe je inzage kunt krijgen in je zorgdossier. Wij vinden het belangrijk dat onze cliënten meer regie krijgen in hun eigen zorgproces. Het toegankelijk maken van zorggegevens draagt hier positief aan bij. Er zijn twee manieren om inzage te krijgen in je zorgdossier:
- persoonlijke Gezondheidsomgeving (PGO)
- 'Mijn dossier' in het cliëntenportaal van Arkin: Karify
Als je eenmaal in behandeling bent bij een van de specialismen van Arkin heb je inzage in je zorgdossier. Onderdelen van je zorgdossier bekijk je het cliëntportaal van Karify links in het menu onder ‘Mijn dossier’.
Gratis Helpdesk Digitale Zorg
Voor alle digitale vragen die niet-medisch inhoudelijk zijn, kun je terecht bij de gratis Helpdesk Digitale Zorg. De helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 – 18:00 uur via 085- 1304 575 of info@helpdeskdigitalezorg.nl. Kijk ook op Arkin – Helpdesk Digitale Zorg.