Ben jij cliënt bij Arkin? Hier vind je belangrijke algemene informatie. Wil je bijvoorbeeld meer weten over jouw behandeling, dan kun je terecht bij je behandelaar of de website van het specialisme waar je zorg krijgt.
Cliënt
In zorg bij Arkin
Bevestiging inschrijving
Je huisarts of een andere zorgverlener heeft jou naar Arkin doorverwezen. Je krijgt van je huisarts of van Zorgdomein hierover een bericht. Van Arkin krijg je een e-mail met de bevestiging van je inschrijving.
Inplannen intakegesprek
Een medewerker van Arkin belt je om vragen te stellen over jouw situatie. En om een intakegesprek bij een specialisme in te plannen. Soms vindt er een gesprek vóór de echte intake plaats. Dat noemen we een pre intake.
Werk alvast aan je herstel
We doen er alles aan om zo snel mogelijk met jouw behandeling te starten. Tot die tijd kun je zelf alvast aan de slag. Je ontvangt een mail van Karify met inloggegevens van jouw cliëntomgeving. Hier staan modules die je alvast zelf kunt volgen.
Intake bij specialisme
Voordat je behandeling start, krijg je een intakegesprek met een behandelaar van een specialisme, Sommige gesprekken gaan via beeldbellen. We leggen graag uit hoe dit werkt.
Start behandeling
Je behandeling start bij een van onze 11 specialismen. We kijken altijd naar wat het beste bij jou en jouw situatie past. Als je behandeling is gestart, is jouw behandelaar je belangrijkste contactpersoon bij Arkin.