Helpdesk Digitale Zorg

Tegenwoordig worden steeds meer afspraken via videobellen/beeldbellen gepland en maken we ook steeds meer gebruik van digitale zorg. Dat vraagt vooraf om allerlei extra handelingen en we kunnen ons voorstellen dat je daar hulp bij nodig hebt. Om ervoor te zorgen dat je optimaal gebruik kunt maken van onze zorg, kun je hier vinden op welke manier we je kunnen helpen.

Heb je hulp nodig bij digitale zorg?

Als cliënt van Arkin kun je gratis alle niet-medisch inhoudelijke vragen over digitale zorg stellen bij Helpdesk Digitale Zorg. Denk aan hulp bij inloggen, zelfmetingen of videobellen. Het ervaren en bevlogen team heeft de laatste kennis over de digitale systemen die bij Arkin gebruikt worden, zoals Karify en MS Teams.

De Helpdesk Digitale Zorg is bereikbaar via telefoon, e-mail en chat. Ze beantwoorden vragen, leggen uit en laten zien hoe je zélf aan de slag kunt. Zo kun je profiteren van de voordelen van digitale zorg.

Op helpdeskdigitalezorg.nl/arkin vind je:

  • Alle relevante informatie op één plek
  • Handleidingen (in 20+ talen) die jou snel op weg helpen
  • Contactmogelijkheid via chat
  • De mogelijkheid om een belafspraak te maken

Telefonisch is de De Helpdesk Digitale Zorg te bereiken van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 18.00 uur op 085- 1304 575. Buiten kantoortijden heb je de mogelijkheid de voicemail in te spreken en je wordt dan de eerstvolgende werkdag teruggebeld.

Of stuur een mail met je vraag naar info@helpdeskdigitalezorg.nl. Ook mail wordt de eerstvolgende werkdag na ontvangst beantwoord.

Meer weten? Bekijk hier de folder over Digitale Zorg.