Digitale Zorg

Hoe werkt digitale zorg?

Arkin is koploper op het gebied van digitale zorg. Voor onze digitale zorg gebruiken we meerdere programma’s. Op deze pagina ontdek je alles op het gebied van digitale zorg.

Digitale zorg bij Arkin

Voor onze digitale zorg gebruiken we meerdere programma’s. Zo gebruiken bijna alle specialismen Karify als digitale zorgomgeving. Direct na aanmelding kun je hier jouw zorgdossier inzien en kun je alvast werken aan jouw herstel. Beeldbellen doen we via MS Teams.

We helpen je graag als je er niet uitkomt. Al onze cliënten kunnen gebruikmaken van de gratis Helpdesk Digitale Zorg.

Online intakegesprek met MS Teams

Heb je binnenkort een eerste (online) gesprek bij Arkin? We gebruiken voor onze online gesprekken het programma Microsoft (MS) Teams. We raden je aan om alvast MS Teams te installeren op het apparaat (mobiele telefoon, laptop of computer) dat je wilt gebruiken vóór jouw online gesprek. Lees hierover meer op de pagina over beeldbellen met MS Teams

Digitale Zorgomgeving Karify

Bij Arkin gebruiken we Karify als digitale zorgomgeving. Het werkt via een computer, tablet of via een app op je mobiele telefoon. Als je cliënt bent een van onze specialismen (behalve Roads en Jeugd & Gezin), maak je een account aan bij Karify. Lees hierover meer op de pagina over Karify

JouwOmgeving voor cliënten bij Jeugd & Gezin

Bij Jeugd & Gezin gebruiken we JouwOmgeving als digitale zorgomgeving. Hier kun je veilig mailen of chatten met je behandelaar, online (verder) werken aan je doelen en berichtjes lezen van je behandelaar. Via de JouwOmgeving app ben je hier snel van op de hoogte. Deze app kun je downloaden via www.jouwomgeving.nl/apps. Voor meer informatie kijk in de brochure over JouwOmgeving.

Persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO)

Een persoonlijke gezondheidsomgeving, ofwel PGO, is een app of website. Hierop kun je je gezondheidsgegevens van verschillende zorgverleners heel handig bij elkaar op één plek bewaren en bekijken. Dus van bijvoorbeeld jouw huisarts, fysiotherapeut en het specialisme van Arkin waarbij je in behandeling bent. Lees hierover meer op de pagina over het PGO

Gratis Helpdesk Digitale Zorg

Als cliënt van Arkin kun je gratis alle niet-medisch inhoudelijke vragen over digitale zorg stellen bij Helpdesk Digitale Zorg. Denk aan hulp bij inloggen, zelfmetingen of videobellen. Het ervaren en bevlogen team heeft de laatste kennis over de digitale systemen die bij Arkin gebruikt worden, zoals Karify en MS Teams.

Voor alle digitale vragen die niet-medisch inhoudelijk zijn, kun je terecht bij de gratis Helpdesk Digitale Zorg. Ze beantwoorden vragen, leggen uit en laten zien hoe je zélf aan de slag kunt. Zo kun je profiteren van de voordelen van digitale zorg.

De helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 – 18:00 uur via 085-1304575 of info@helpdeskdigitalezorg.nl