Samen Sterker!

Hoe weet ik of mijn verklaring goed is geregistreerd?

Alle privacyverklaringen worden op cliëntniveau in het cliëntendossier vastgelegd. Er wordt geen behandelinhoudelijke informatie meegestuurd, maar wel welke zorgvraagtypering is gebruikt.

Lees verder

Wat wordt aangeleverd bij een privacyverklaring?

Als een cliënt een privacyverklaring heeft getekend, moeten wij nog steeds gegevens aanleveren. Deze aanlevering bevat dan echter geen behandelinhoudelijke informatie. Wij geven dan aan dat er sprake is van […]

Lees verder

Zijn gegevens (met bewijs) nog te vernietigen?

Als Arkin achteraf een verzoek van een cliënt ontvangt zal Arkin de NZa hierover informeren.

Lees verder

Wat wordt er gedaan met de gegevens bij NZa als ik nu pas de privacyverklaring teken?

Aangezien de NZa niet de gegevens op persoonsniveau kan inzien, kan deze niet achteraf nog aanpassingen doen m.b.t. de zorgvraagtypering na aanlevering.

Lees verder

Kan ik als ik nu de privacyverklaring teken, nog verzekerd worden dat de gegevens niet zijn aangeleverd, of is het al te laat?

De aanlevering heeft al plaatsgevonden, de privacyverklaring kon ingevuld worden t/m 15 augustus. Deze termijn was nodig om tijdige aanlevering te kunnen doen (uiterlijk 1 september 2023).

Lees verder

Zijn alle gegevens in één keer verstuurd?

De aanlevering is in één keer gedaan. Alle gegevens, zoals door NZa is voorgeschreven, zijn meegegaan. Zie hiervoor de folder van de NZa.

Lees verder

Worden de HONOS-gegevens zoals eerder aangekondigd inderdaad per 1 januari 2023 aan NZa aangeleverd?

In deze aanlevering zijn gegevens van alle cliënten waarvoor tussen 1 juli 2022 en 1 juli 2023 zorgvraagtypering is uitgevoerd, aangeleverd aan de NZa.   

Lees verder
ISO 9001 HKZNEN7510 Keurmerk

Disclaimer | Privacyverklaring | Cookiebeleid | © 2024 Arkin - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin