Samen Sterker!

Wordt mijn zorg vergoed?

De zorg die stichting Arkin levert, wordt vergoed vanuit het basispakket van uw zorgverzekering. Het eigen risico wordt door uw zorgverzekering wel bij u in rekening gebracht.  

Lees verder

Wordt mijn eigen risico aangesproken als ik een intakegesprek en/of behandeling krijg bij stichting Arkin?

Ja, het eigen risico wordt aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een gedeelte of het hele bedrag van het […]

Lees verder

Ik heb alleen een intake gehad, mijn behandeling is niet gestart. Waarom moet ik toch mijn eigen risico betalen?

De declaratie is een optelling van alle bestede tijd. Dat er uiteindelijk geen behandeling tot stand is gekomen kan vervelend zijn. Helaas moeten wij de bestede tijd toch in rekening […]

Lees verder

Kan ik een vraag stellen over de declaratie van een familielid (zoon, dochter, partner etc)?

In verband met de privacywetgeving (AVG) mogen wij geen informatie verstrekken zonder toestemming van de cliënt (>12 jaar). Met toestemming van de cliënt kunnen wij deze informatie wel verstrekken.  

Lees verder

Ik ben door de politie/het ziekenhuis/huisarts naar de crisisdienst van stichting Arkin verwezen. Krijg ik hiervoor een rekening?

Ja, het eigen risico, als gevolg van het verlenen van crisiszorg, wordt aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een […]

Lees verder

Wilt u een andere vraag stellen over de vergoedingen?

Heeft u een andere vraag dan kunt u mailen naar klachtenfacturatie@arkin.nl. Wilt u dan uw volledige gegevens vermelden o.a. uw naam en geboortedatum. Voor problemen met uw zorgverzekeraar over bijvoorbeeld […]

Lees verder
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacybeleid | Cookiebeleid | © 2022 Arkin - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin