Samen Sterker!

Waarom staat er Stichting Arkin op mijn declaratie van de zorgverzekeraar?

Stichting Arkin is de overkoepelende naam van onze organisatie en bestaat uit de volgende specialismen: Arkin BasisGGz, Arkin Jeugd & Gezin, Arkin Ouderen, Inforsa, Jellinek, Mentrum, Novarum, NPI, PuntP, Roads, […]

Lees verder

Wordt mijn zorg vergoed?

De zorg die Stichting Arkin levert, wordt vergoed vanuit het basispakket van uw zorgverzekering. Het eigen risico wordt door uw zorgverzekering wel bij u in rekening gebracht. In de regel […]

Lees verder

Wordt mijn eigen risico aangesproken als ik een intakegesprek en/of behandeling krijg bij stichting Arkin?

Ja, het eigen risico wordt aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een gedeelte of het hele bedrag van het […]

Lees verder

Ik heb alleen een intake gehad, mijn behandeling is niet gestart. Waarom moet ik toch mijn eigen risico betalen?

De declaratie is afhankelijk van aantal, soort en duur van de geregistreerde consulten. Dat er na de intake geen behandeling tot stand is gekomen kan voorkomen. Wij moeten de bestede […]

Lees verder

Kan ik een vraag stellen over de declaratie van een familielid (zoon, dochter, partner etc)?

In verband met de privacywetgeving (AVG) mogen wij geen informatie verstrekken zonder toestemming van de cliënt (>12 jaar). Met toestemming van de cliënt kunnen wij deze informatie wel verstrekken.  

Lees verder

Ik ben door de politie/het ziekenhuis/huisarts naar de crisisdienst van stichting Arkin verwezen. Krijg ik hiervoor een rekening?

Ja, voor het verlenen van crisiszorg wordt het eigen risico aangesproken. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het afgesproken eigen risico en of er al een gedeelte of […]

Lees verder

Wilt u een andere vraag stellen over de vergoedingen?

Heeft u een andere vraag dan kunt u mailen naar klachtenfacturatie@arkin.nl. Dan graag uw volledige gegevens vermelden, zoals naam en geboortedatum. Voor problemen met uw zorgverzekeraar over bijvoorbeeld vergoedingen kunt […]

Lees verder

Meer vragen over Zorgprestatiemodel?

Graag verwijzen wij u naar onze apart pagina over veelgestelde vragen omtrent het Zorgprestatiemodel.

Lees verder

Waarom wordt niet het precieze aantal minuten gedeclareerd dat daadwerkelijk is besteed aan mijn behandeling?

Het Zorgprestatiemodel gaat uit van het principe: ‘planning is realisatie’. Dit betekent dat de behandeltijd die u op de rekening ziet staan, de geplande tijd is en niet per se […]

Lees verder

Wat kost mijn intake en/of behandeling bij stichting Arkin?

Het is niet mogelijk om van tevoren te zeggen wat een behandeling gaat kosten. De factuur is afhankelijk van aantal, soort en duur van de geregistreerde consulten. Het is meestal […]

Lees verder

Wanneer ontvang ik een rekening?

Omdat 2022 een overgangsjaar is, zal het iets langer duren voordat er gefactureerd zal worden aan uw verzekeraar. Naar verwachting zal dit in 2023 sneller verlopen.

Lees verder
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacybeleid | Cookiebeleid | © 2022 Arkin - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin